Pling på dörren, där var 269.

Yes. Idag kom mina kort som jag beställt - brevbäraren var så snäll, hon plingade på för att lämna korten (som annars rymdes att slänga ner i brevinkastet) för att hon inte ville slänga ner dom utifall att de skulle bli vikna. Det är de små sakerna som gör en glad.
Nåja, jag packade med dem & fotoalbumet till Arvidsjaur - ska sitta och stoppa in dom under dessa dagar.
Ska vara här hela veckan (eller de blir väl halva, typ). Få se om Benny kommer på lördag en sväng och åker med mig hem på söndag - skulle ju inte vara så tokigt! :)

Nä, nu ska jag fortsätta se "Äntligen hemma", sen blir det "Andra avenyn" och efter det så ska jag se "Plastikkirurgerna" som jag håller på att spela in.
Mycket på tv:n ikväll, händer ju inte allför ofta. :)

Ha en bra kväll! / Emma - jag är tillsammans med den finaste människan på jorden, Benny min älskling.

Kommentarer
Postat av: Sara

Å jag glömde ju plastkirurgerna igår, spelade in halv åtta hos mig dock, men hann inte se det. Ha det så bra hemma och hoppas att mamma mår bra! Vi hörs, kram!

2009-10-07 @ 08:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback