Lördag - 11 timmar väntar.

Så var det lördagkväll.
Jobbade kvällen igår och sen blev det mys i soffan med fruktsallad, idol och min älskade sambo. :)
Idag  har vi vart riktigt duktiga, har städat undan i lghen samt i förrådet och det blev att hiva massa skrot också. Skönt att det äntligen blev gjort, sen har jag småmöblerat om också.. och det blev en vida skillnad faktiskt - mycket mer rymligare. Har hunnit med ett fika på Petras också - provade en ny sort med tuttifrutti, rekomenderas starkt! :)
 

Tuttifrutti & vaniljkräm samt sockerkaka.


Efter det så for vi till Udal en sväng, lämnade Xboxen & ett kort och så blev det en kaffekopp också. :)
Och sen blev det en sväng förbi Jannike & Tobbe för att lämna lite grejs innan vi skulle vidare.. :)
Dit vi for sen, därblev det också kaffe & husesyn för typ 3 gången... :)

Slutligen blev det Ica & middashandling inför imorgon när mamma & pappa kommer på middag. Blir trevligt!
Själv börjar jag jobba om 2 timmar och eftersom man ställer tillbax klockan inatt så blir det 11 timmarspass.. kommer att kännas smådrygt när klockan är 03.00 och jag ska ställa tillbaks den till 02.00 - men de är bara att gilla läget! Nåja, ska nog gå bra ändå.
Nu ska jag gå och vara lite social med diskamarskinen i köket, min Benny såklart!

Bjuder på en bild på våra små grisar,
som inte är så små egentligen.

En kvällstrött Cayenn


Ha det fint! / Emma - blev så mycket rymligare, me like! 


Kommentarer
Postat av: Sara

Blev visst fel i förra kommentaren =) Hoppas att denna natt blir bra, trots att den blir lite längre än vanligt! Trevligt fika på Petras såg ni ut att ha fått =) mmm....fika mmmm! Nu ska jag glo klart på körslaget, sen hänga lite tvätt å slöa i soffan. Kram!

2009-10-24 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback