Igår kväll.

Ja det var ganska fullt upp igår kväll.
Gjorde middagen klar till halv fem tiden - blev köttbullar & potatis för övrigt..
Sen for vi till Udal och fikade & sen förbi Jannike & Tobbe på hemvägen. Lillan var på sånt bra humör (som alltid), ni skulle ha sett det kittlande skrattet hon gjorde för var gång hon såg sig själv i spegeln. :)
Nåja, väl hemma ringde Bennys farfar och tyckte vi kunde komma om en sväng (dom är i byta-bil-tankar) så Benny hade sett ut en bil, lämpligt nära också.
Fort gjort, vi gick dit & fikade ytterligare en gång. :) Plus att jag fick ett par superfina gardiner!! :)

gardinerna Cayenn Bosse & Cayenn
     • gardinerna.                      •Cayenn.                                   •Ihopkuren Cayenn & Bosse.      

Sen när vi kom hem igen gick Benny i säng och jag & grisarna slappade framför tv:n och sen passade jag på att diska undan lite också.

Nu så ska jag strax springa iväg på jobbet, "passar" idag mellan 12.00-15.00, sen jobbar jag kväll på fredag & natt på lördag. Så det blev lite jobb iaf iveckan.

Ha det fint! / Emma - minusgraderna kommer ikapp.


Kommentarer
Postat av: Sara

Snygga gardiner! Å vad roligt att du fått jobb i veckan! Kram!

2009-10-21 @ 17:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback