Fredag, jobb & idol.

Så var det fredag, ska snart iväg och jobba ett tag, från 16.10 - 21.10.
Sen blir det att gå med raska steg hem för att slänga sig i soffan och se idol. :)
Ska kanske be Benny göra nå gott till fika.. fruktsallad kanske?

Nåja, idag har jag inte gjort alltför mycket. Har nästan inte gjort någonting alls. Läst lite & kikat på nätet samt tv:n. :) En riktig slapparfredags-dag med andra ord.
Det har småsnöat mest hela dagen, eller sen jag steg upp iaf. Imorgon blir det att gå ner med alla saker vi städat & röjt unnan, till förrådet och sen blir det jobbarnatt för min del. På söndag kommer mamma & pappa förbi på middag - jag ska äntligen göra fläskfilén med svampstuvningen som vi åt i Udal för ett tag sen. Det är såå gott alltså!!
Annars så var planerna väldigt få.. hinner nog inte med så mycket mer. Ska försöka hinna med att bada grisarna under helgen - få se när det blir. Cayenn är inne i ett tröttil idag, har sovit mitt på dagen en lång stund och sen har han legat och myst under "språngbrädan", han brydde sig inte ens om att jag tog en massa kort på honom där han låg. Sötisen! :) Bosse däremot har varit ganska så arlert - hör minsann när man är i kylen. :)

bild från google.se


Nä, nu ska jag glo lite på tv innan de är dax att kila iväg och göra nån nytta.
Ha en bra fredagseftermiddag & kväll! / Emma - ser framemot "kvällsgottet". :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Lite småmysigt med snö nu när det börjar bli lite mörkt ute på kvällen och man får tända ljus å krypa upp i soffan =) Hoppas natten på jobbet var bra! Vi hörs, kram!

2009-10-24 @ 11:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback