Bilder.

Blir en snabb uppdatering, lite blandat eftersom fantasin idag inte var så bra. :)
Kanske kommer mer att skriva om imorgon, den som lever får se. :)

Dagens middag blev så mycket som blodplättar!
-Och det var lika gott som jag minndes det! :)  
blodplätt :) så klart med socker på.
• Jag har naturligtvis socker på mina, fast folk föredrar nog lingonsylt.. men inte jag inte. :)


Här kommer en liten bild på jag & Cayenn, tagen här om kvällen,
när vi var och hälsade på Benny i datarummet.
cayenn
• Gris på upptäcktsfärd.


Och bilden som får avsluta detta inlägg för idag är på lillan,
taget tidigare i veckan,
när vi var och hälsade på Jannikes kusin.
Lillan & kakan.
• Kakan i högsta hugg och mina skor på fötterna
- kan man bli mer sockersöt?



Ha en fortsatt bra torsdagskväll! / Emma - imorgon gäller det.. spruta eller inte spruta, det är frågan?


Kommentarer
Postat av: Sara

Mmm gott med blodplättar! =)

2009-10-31 @ 09:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback