Att fara och vara..

Är just hemkommen efter att ha följt Jannike & lillan till Jannikes kusin, Marie.
Som förövrigt bor i ett toktrevligt hus.. (nämligen de vi var intressenter på en gång i tiden) :)
Där kommer dom nog att få det skitmysigt. 

Nåja, nu är jag iaf hemma & ska nog bara "vara" ett tag, hade tänkt fara till Varuhuset men jag ska försöka jaga med mig Benny dit ikväll istället. :P
Blir nog kycklingsoppa till middag med varma bröd i ugnen (kanske lyxar till det och tar de med vitlökssmör i) - kanske inte passar till kyckling men de är såå goda, så jag tro de går ner iaf utan problem. :)

Fick förresten det sista tapetprovet idag med posten, såg det nu när jag kom hem att de hade stoppat fast rullen i brevinkastet. Och tapeten är ju såå sjukt fin alltså. :)
Annars lugna gatan, ska kela lite med våra otroligt charmiga små marsvin nu!

Så, ha det bra så länge & simma lugnt! / Emma - jag har haft tur som har så otroligt fina svägerskor
  som "drar" med mig på lite av varje. -uppskattas!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vi åt pastasås å pasta idag, med just sånt där bröd med vitlökssmör i - super gott! Jag ska diska lite nu å sen sitta framför TV´n, samtidigt som jag ska fixa med lite resår i barnkläder, lagomt soffpyssel =) Ha en bra kväll! Kram!

2009-10-27 @ 19:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback