90års kalas och början på veckan.

Helgen spenderades i Arvidsjaur/Arjeplog.
På fredagkväll kom jag & Benny till Arvids. Mattias, Sara (& palten) och Stefan kom redan torsdagnatt.
Sen på lördagen så gjorde jag & Benny Dollar - hittade bla. tokbilliga gardiner till jul (vilket var nice).
Efter det for vi till Arjeplog hela högen för att fira mormor som just har fyllt 90 år! :)
Vi åt & fikade jättegott, på mathörnan, hon fick även lite paket & en finfin blomma. :)
Jag & Benny for dock hem på lördakväll eftersom vi inte lejt någon som såg till grisarna. Men det var en riktigt trevlig helg med god mat & att träffa mormor - som vi inte gör allför ofta.
Fick förresten känna "palten" sparka ihelgen.. :p

maten maten
tårtor Alla
paket 

Igår så var jag en sväng på Knut'n, hittade mig en liten vas som är av samma modell som en kruka jag ropat in för nått år sen på auktion - så det blev värsta fyndet! Sen fick en liten rosask följa med hem också. :)
Idag fick jag ett av mina två tapetprover som jag beställt - skulle vara snyggt som fondvägg..
Den andra jag beställde var slutsåld så jag väntar ivrigt på den.. :)

 vasen
tapeten

Ha en bra dag! / Emma - trevligt..

Kommentarer
Postat av: Mattias

kul med alla foton från Arjeplog! Jag blir nästan hungrig när jag ser dem.

2009-10-20 @ 14:48:57
Postat av: Sara

Tack för en trevlig helg! Och vilket fynd du gjorde på Knut'n =) Vilken tur att den blir kvar i alla fall =) Ha en bra kväll och hoppas att de hör av sig óm lite mer jobb snart! Kram!

2009-10-20 @ 17:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback