Uppdatering.

Har just sett klart ett avsnitt av Intervention på kanal 5, såg det även igår natt - människor med olika missbruk som ska få hjälp att bli friska.

Nåja, bara 4 timmar kvar till sängen, det är (ta i trä) toklugnt nu och har varit det ända sen förra inlägget, för ca 4 timmar sen. :)
Det är bra att dom sover, de ska man ju på natten - men då blir natten så lång för min del, när det inte finns någon att hålla reda på säg. :)

Nåja, ser iaf att postbilen är ute nu - så snart (kring ca 03.30) kommer tidningen!! Wehej liksom. :)
Kaffe, skorpa & morgonstidningen = stort nöje.


Vilket inlägg, egentligen inget intressant alls. :)
Men, men.. nä, kanske ska ta och snöra igång en tvättmaskin?

Hörs senare idag, så håll ut! / Emma - nattuggla.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men nu ligger du å sover i alla fall, skönt =) Själv så sitter jag på jobbet å ska strax få smaka eggnog, äggtoddy, som jag å Monica har rört ihop nu på morgonen, intressant =) Roligt att testa lite amerikanska saker =) Sen så blir det kortdag för min del, ska på föräldraträff nu kl 12, å sen lönar det sig inte att jobba mer idag =) Ikväll blir det tårtkalas hos oss, ska fira mig igen =) Åt ju faktiskt ingen tårta på födelsedagen, å det måste man ju nästan göra =) Men, vi hörs senare! Kram!

2009-11-20 @ 09:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback