Tråkväder.

Så har denna måndag lidit mot sitt slut.
Har varit ett riktigt tråkväder idag med plusgrader & regn till & från.
Följde med Jannike till stan, blev att inhandla en julklapp till lillan. :)
Sen hade jag sån kaffedarr när jag kom hem så de satt bra med en kopp när jag hade landat i lgh.
Blev lax & potatisgratäng till middag, en sväng förbi B's farmor & farfar och sen en sväng på Petra's som hade kvällsöppet. :)
Så det har hunnits med ett & annat idag ändå, imorgon blir det andra saker att göra - som tex slänga iväg en beställning till Ellos, fara förbi Knut'n som inte hanns med idag och lite till.

Nu blåser det förfärligt mycket vill jag lova.. huvaligen vilket väder alltså!
Nåja, snart sängen för min del så man tar sig upp i tid imorgon!

Ha en fortsatt bra måndagkväll! / Emma - ser framemot helgen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Bilder på bilen kommer sen när det går att fota i ljus, nu har det ju varit så mörkt när vi har sett den =( Å den är borta från blocket. Sitter på jobbet å sliter lite lagomt, ska på möte i eftermiddag 14-17, lite drygt, men det ska väl gå det mer =) Ha en forsatt bra dag, så hörs vi nått sen, kram!

2009-11-05 @ 11:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback