Studerar.

• Har suttit och kollat på nå klipp på nätet samt läst i boken under förmiddagen - så lite har man väl snappat upp & klokare blir man. :)

Annars så har jag inte gjort så värst mycket, är inne på min fjärde tekopp, kollat igenom posten som inte bjöd på nå speciellt alls. Ska nog ge marsvinen lite kärlek strax. "Snickarbosse" (-gnager högljutt på brädan) är i farten hör jag allt, så det är nog på tiden att jag går dit och se så dom inte river hela stället (eller bygger om). :)
Jag & Benny tog en kvällspromenad igår, vi gick värsta kringelikrokarna genom skogspartier (spooky) och sen blev det en sväng på körrgårn, men vi ska dit någon dag, alltså när det är ljust så man hittar lite bättre.
Det var rätt friskt ute igårkväll, kallt med andra ord. Lär bli en promenix ikväll också, jag tror det kommer vara mildare i luften eftersom det snöar/har snöat!
Nåväl, nu ska jag slita mig från datorn (lär inte bli så betungande), kela lite med grisarna sen stöka iordning inför middagen - korvstroganoff & ris!

Simma lugnt! / Emma - måste införskaffa mer te på Villa Veja, kanske ska beställa med Petra så jag får de till helgen? :)

Är det buen?
Buen eller nyårsfirare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback