Självaste Elvis Presley.

Elvis
Jag har Elvis på besök, dock bara i stereon. Han sjunger julsånger för mig & grisarna och vi gillar det starkt! :)
Jag och Benny köpte ju julskivan förra året till jul, undra vilken skiva det blir iår?

Annars så är det rätt bra idag, Bosses öga ser (redan!) bättre ut, det skrovliga är nu borta (undra just vad det var), men det är fortfarande lite rött.. Vi håller koll och ser hur det artar sig.

Projekten idag att ta itu med var inte så många ändå:
• dammsuga
• diska
laga ett hål på jobbarbyxan
• vattna blommorna
fixa datakabeln
hänga upp julkransen på dörren
• laga mat

Jag & Benny lyxade förresten till det igår kväll efter att vi städat hos grisarna, vi drack nämligen glögg - inte vilken glögg som helst, nej då, utan Dufvenkrooks Blåbär & lingon, den var riktigt god - Mmm..

blåbär & lingon

Nåja, nu är det väl dags att köra igång - går förresten på ikväll kl 21.00 igen, var riktigt skönt att sova ut natten till idag kan jag säga - särskillt när man vet att 4 nätter väntar en. :)

Ha en bra dag allesammans, för det ska jag ha! / Emma - bara 10 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Elvis är bra. Tror jag ska lyssna litet på honom medan jag jobbar! Snygg blogg du har. Du är duktig på att illustrera texterna med fina foton.

2009-11-26 @ 13:37:23
Postat av: Sara

Gott med glögg! Vi har faktiskt inte druckit nått hemma än, men jag har hunnit med att få mig nån slurk på jobbet =) bra komplement till alla kaffekoppar =) Å vad mysigt med advent å skyltsöndag till helgen! Hoppas att ni i alla fall får lite snö, här kan vi nog titta i stjärnorna efter den =) men lite julskänsla kanske man får ändå. Imorgon ska jag börja med julpyntandet, ska sluta lite tidigare å försöka vara lite effektiv jag med =) Ha en så bra natt nu, vi hörs, kram!

2009-11-26 @ 21:16:06
Postat av: Mamma

Instämmer med din bror! Somna inte på din post, men det gör jag och pappa snart.... du vet ju att snickarn kommer imorgon och vi ska till sta´n.

Kramar

2009-11-27 @ 00:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback