Så var det natt igen då.

Så har jag hoppat på mitt pass - gått bra hittills iaf (ta i trä), alla sover så det är ju bra!
Har hunnit städa kontoret, omkl.rummet samt korridoren och fyllt på i förråden. Och sen har vi hunnit med fikat också.
Så nu kikar jag lite på blocket och ska strax gå en liten runda. Jag och Benny började kika lite smått på info. filmen vi fick av uppfödaren, kan vara bra att kolla igenom och få lite tips & råd.

Imorgon ska jag stöka fram lite juldoft (alltså doftolja m. lukt av kanel) ska ev. in på varuhuset och kika om de fått in nån ny lukt. :)
Annars var det inga större planer inför morgondagen - blir kanske stan på lördag en snabbsväng och inhandla nå julklappar - de få som är kvar. Men vi får se, annars så får det bli till veckan, bara de är gjort innan vi hämtar Nemo!

Nej gott folk, detta duger inte! Dags att jobba.. eller nå. :)
Ha en fin natt! / Emma - jag har nog det bästa jobbet.


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv:

Förstår att ni längtar :) Pudlar är jättefina hundar. Och så är det mindre jobb om man har dom nerklippt, och jag kan tänka mig att det är skönare för hunden också istället för att ha värsta utställningsfrisyren.



Jodå allt är bra. Jag är dock arbetslös och funderar på utbildning, men vi får se hur det blir. Hanna bor kvar i arvidsjaur :) Hon bor ihop med Ronny och alla deras djur.



Hur är det med dig då?



Synd att alla bor på olika ställen. Man träffar alla så sällan.



kram

Postat av: Sara

Hej hej. Dags för mig att dra hem strax, körde själv idag, så jag slipper passa bussen =) Hade tänkt stanna på en affär påväg hem åxå, de har typ varuhusetsortiment, så man kanske hittar nån ny söt liten tomte eller så =) Sen blir det middag, sen sväng på Maxi tror jag allt, å kanske gymmet åxå, om man orkar =) Börjar bli lite jobbigt att sitta nu, men i soffan ligger man ju ganska bra =) Vi hörs, kram!

2009-11-24 @ 15:41:19
Postat av: Emma

Har funderat över att läsa miljö och hälsoskydd.



Jo nätet är bra då. Annars skulle man nog inte ha jättestor koll :P

Hanna är fortfarande sjukskriven så vitt jag vet.



kram

2009-11-24 @ 18:12:04
Postat av: Emma

Ska försöka komma ihåg att hälsa :) Hon har ju ingen blogg längre.



Ha det så bra!



kram

2009-11-25 @ 11:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback