Så var denna helg avklarad.

Helgen, i korthet.

Fredag:

Mamma och pappa kom som sagt, åt middag här & sen blev det vrålfika till första delen av Idol.
God mat, gott fika & trevligt med sällskap. :)
Senare på kvällen började dock min arm värka och sov knappt något natten mot lördag, allt "tack vare" influensavaccinet. Nåja, lite feber när jag vaknade på lördagmorgonen men sen blev det bättre!

fikat M,p,b.

Lördag:
Vi tog det mest lugnt, for upp til Udal för att städa bilen och jag passade på att ta med mig kameran och fotade lite. Tema blev självfallet "verkdstad".
Efter att ha vart där så for vi förbi Steve och drack kaffe, blev det att handlade lite smått på konsum sen innan vi kom hem.
Efter det blev det att svida om och iväg på Bun's. Blev buffé och friterad choklad till efterrätt - något jag rekommenderar starkt.

friterad choklad med glass

Sen var vi bara hemma resten av kvällen, var ut en sväng med bilen annars var det lugnt. Tv & popcorn - det är så himla skönt! :)

Benny & selma
 En trött selma postlåda
 mojäng verktyg
stol dörr stolsdyna
 lapp

Ha en bra söndag! / Emma - söndag, söndag..


Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder! Å gott med vrålfika =) Inspirerade av ert besök på Bun's och med anledning av att vi just storstädat klart, så beställde vi just thaimat från vårt ställe, Nojs! Ska bli gott det. Men måste testa den där friterade chokladen sen nån gång! Ha en bra kväll! Kram!

2009-11-01 @ 18:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback