På jobbet, igen.

Sitter på jobbat igen då, detta är sista natten - helgen börjar kl 07.00 för mig, imorgon!
Blir en lugn fredag iaf, fredagsmys med julmust & Idol skulle jag tro.
Sen på lördag bär de iväg till stan, Benny, Marina & jag - ska börja inhandla lite till valpen så smått, som typ matskålar osv.
Kommer skicka in en prenumeration imorgon, på "Härliga hund", innehåller bra läsning om tips, repotage & annat smått & gott. Så det ska bli trevligt. Så för tillfället blir det mycke läsning för mig, har redan en pernumeration på Ica Kuriren som jag fått av mamma. Detta gillas!

Benny bjöd på middag idag förresten, blev Bun's - buffé (+vårrullar utan att vi beställde det, han är alltid så generös!) samt friterad choklad och glass till efterrätt (min nya favorit, helt klart)!
Sen for vi ut och "raggade" lite innan vi svängde av på Ica och inhandlade lite frukt, eller massa frukt kanske jag ska säga. :) Träffade Marina, Jannike & lillan också - dom skulle köra på filmkväll, nice! :)

Nej, detta duger inte - får lov att hitta på något att göra. Allt lugnt ikväll också (ta i trä - änså länge), har hunnit skura golvet, plocka ur diskmaskinerna samt fyllt på i förråden. Så är det när man jobbar undan - då får man massa dötid till annat. Kanske ska läsa vidare i min bok?
Men snart dyker nog nattpatrullen upp och då blir det fika & lite surr, då brukar tiden rusa iväg!

Ha en bra natt allesammans! / Emma - 8 tim från sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback