Onsdag 18 nov. och plus 2 grader.

Onsdag idag, hela dagen lång!
Det är plus 2 grader och mulet, men inget regn iaf och det kan vi ju glädjas åt!
Sitter och fikar frukost nu (!) efter att ha tagit en dusch, brukar vara duktig på att ta mig upp före kl 10 i vanliga fall. Men tänkte passa på att försöka sova ut idag eftersom jag jobbar inatt, och det gick bara fint - sova är nå jag kan! :)
Snart kommer svärmor förbi med nå papper, ska fixa iväg dom sen.
Jajust ja, mitt & mammas paket från Ellos kom igår, alla kläder passade perfekt! Det enda jag har märkt är att Ellos kläder är stora i storleken, beställde i stl. 34/36 och de var som 36/38 typ, men det var pösiga toppar jag var ute efter så det blev kanon! :)
Benny kommer ju hem imorgon kväll, vi hinner nog ses innan jag far på jobbet trodde han - jag hoppas! :)
Sen ska han ev. jobba borta nästa vecka också men det är lika bra för då har dom gjort bort allt "bortajobb" fram till nyår iaf. 

Nä, nu ska jag dricka upp tekoppen så den inte kallnar alltför mycket och sen blir det att ladda kaffebryggaren.
Ha en fin onsdag! / Emma - Kärlek och hosta kan inte döljas. Ordspråk från Rom

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en så bra jobbarnatt. Själv så sitter jag på jobbet nu och blir kvar till ca 21, långdag idag med tanke på att jag började 6.30! Men är gräsänka jag med, så det gör inte så mycket att jobba sent =) Ha det så bra! Vi hörs! Kram!

2009-11-18 @ 17:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback