Natt.

Sitter på jobbet, det är ("ta i trä") störtlugnt just nu!
Fick en glad överraskning i eftermiddags - Benny kom hem! Så vi myste till det lite och åt lussekatter & kaffe. :)
Imorgon ska han vara i garaget och jobba på eftersom vägarna är så pass dåliga nu att köra.
Så det blir ju kanon för min del, någon att äta middag med!

Fick dock veta en mindre trevlig grej ikväll.. men du vet att vi finns!
Ibland förstår man inte hur folk är funtade - eller om dom är det överhuvutaget?

Nåväl gott folk, där ute i natten - nu ska jag fortsätta läsa Valphäftet vi fick med oss från uppfödaren, stryka under lite bra saker att tänka på och att fråga om när vi nu ska hämta vår lille skatt - Nemo.


Ha en fortsatt bra natt. / Emma - bara 5,5 tim bort från sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Somna inte på din post bara!Kramar mitt i natten!

2009-11-19 @ 02:55:28
Postat av: Sara

Ja nu ligger du pch sover hoppas jag. Skönt det! =) Skulle inte ha något emot det själv faktiskt =) Men har 7 timmar kvar på jobbet =) Stefan kommer hem i eftermiddag åxå, så jag med slipper äta middag själv =) Ha det bra å hoppas kommande jobbarnatt blir lugn. Kram!

2009-11-19 @ 08:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback