Marknadshelgen.

Så var denna marknadshelg över.
Var en mini-marknad här i Norsjö under lördagen, det ser mörkt ut för marknadens överlevnad - men man ska vara positiv och hoppas på att de fortsätter. :)

En resume från lördagen:
Jag, Benny och Robban for till Steve och lagade mat, det bjöds på kycklingtacos vilket var riktigt gott!
Efter att vi hade ätit oss väldigt mätta och surrat ett tag fortsatte jag & Benny till Marcus & Inga-Lena - där övriga gänget var - Erik, Petra, Fredrik & Stefan.
Var väldigt trevligt, vi bastade mest hela kvällen och sen bar de iväg till Hotellet. Träffade lite "kändisar" och det var lämpligt mycke folk faktiskt, inte så knökfullt så de gick då att röras iaf. :)
Men som sagt - en mycket trevlig helg har passerat, med god mat & trevligt sällskap!
Tack för en sjukt rolig helg, gänget! :)

Här kommer några bilder får helgen:
Robban Steve Benny :)
Petra & Inga-Lena Marcus, Stefan, Erik, Fredde & Benny.
Jag & Benny  Erik  Bastu
 Fredde, jag, marcus, petra & Benny Benny & Petra Stefan
  


Idag, måndag då?
Jo jag har varit duktig och tvättat undan allt, städat lite & sen kom Benny hem supertidigt (redan kl 13.00) så vi har hunnit med Knut'n, Udal & ordnat Stockholmsresan som blir nu på lördag!! Åh vad jag längtar - avslöjar på söndag eller måndag varför vi vart där.. de är ju för en speciell anledning varför vi åker ner dit. :)
Sen så har jag inte gjort så mycket mer, ska göra klart en sak jag påbörjat här hemma, efter att jag bloggat klart. Sen blir det nog tv'n ikväll - Livet i fagervik! :)

Men ha en fotrsatt bra måndag eftermiddag/kväll! / Emma - ovant att ha sällskap av sin sambo mitt på dagen, men trevligt!

Kommentarer
Postat av: sofia

hej gullunge! :D



LÄngesen juh! Hur är det med dig?

Postat av: Sara

Trevlig helg verkar ni ha haft! =) Å tror nog att det blir roligt nästa helg åxå =) Kram!

2009-11-09 @ 21:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback