Jobbarfredag.

Go'förmiddag!
Så var det fredag och jag ska jobba natt. Känns bra!
Igårkväll tog jag & Benny en promenix, for förbi Jannike, Tobbe & lillan. Det är riktigt skönt att vara ute och gå när det är sånt här väder! Efter att vi vart där ett tag & busat så begav vi oss hemöver.
Marina kom förbi en sväng med nå kläder som jag ska låna i helgen, har hittat en kandidat som jag faktiskt tror att det blir också! Så snygg! Fick dessutom en jättefin topp, som jag nog kommer ha på julbordet (eller "på", till när vi far - kanske låter bättre). :)
Vi satt iaf och såg på "Mammas pojkar", aldrig att man skulle vara med i nått sånt där program!

Fick ett sms nu på morgonen som gjorde mig glad, mitt paket från
Eleven.se har kommit! :) Så jag ska strax springa iväg på Ica och hämta ut det!

Innehållet i paketet är inget mindre än:

Ckin2u Ck body lotion
Bilder från Eleven.se

Denna parfym luktar så otroligt gott!
Helt klart min favorit!


Nåja, sen blir det shopping på Ica när Benny har kommit hem,
ska handlas inför imorgon - middag på Norsjövalln'!

Ha en bra dag allesammans. / Emma - ser framemot imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sara

Skoj att hämta ut paket, ska själv göra det sen efter jobbet, vunnen auktion på Tradera =) Sen blir det att smälla i sig en semla till när jag kommer hem, gott! =) Hoppas natten blir bra på jobbet å ni verkar ju ha skojiga planer för hegen. Ha det så bra, kram!

2009-11-06 @ 11:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback