Gårdagens kväll var billig.

• Vi åt värsta goda middagen igår, sallad (färsk sallad, risblandning & fetaost) med kycklingklubbor, mango raja och vitlöksbröd! -Mmm.. så gott det var!
Sen efter det så såg vi lite tv och det hanns även med en promenad på kvällskvisten.

Kyrkan      heden
Gick en sväng på körrgårn, 10/11-09        Kvällsvy från Heden, 9/11-09
 
Våra små.• Benny började se House igår, vid nio, och då bråkade grisarna lite lagomt i buren.. Antagligen över vem som bestämmer - eftersom de är året så ska dom väl testa osv.
Iaf Benny orkade inte se nå tv och gick å la sig eftersom han börjar jobba tidigare än tuppen.
Så jag satte mig och såg Andra avenyn i tvrummet - men det blev på halvkonsentration.
För ni skulle ha sett & hört grisarna - det var inte nådigt! Ett tag trodde jag att Bosse skulle gå åt i kampen, Cayenn var som tokig! Dom höll på sådär till framemot kl 22.30 - det slutade med att Bosse fick vara kvar i buren och Cayenn fick bo i skokartongen på golvet (ombonat med filtar i både kartong och på golvet) i utehagen. För hade vi låtit det fortsätta sådär hela natten hade vi nog varit en Bosse mindre idag!
Iaf, Benny kollade till dom imorse vid kl 04.00 och då hade de lugnat ner sig på varsitt håll så Cayenn fick flytta in i buren igen - och ingen gladare än han över det!
När jag sen steg upp så var de som ljus båda två & sams! Så de fick deras frukost & de åt som två små grisar. :) Och nu ligger de och vilar - våra två små!

Men igårkväll var de billiga, så nå kopiöst, om ni hade frågat i stundens hetta - så var dom gratis!
Fast vi tycker ju om dom, så nå kopiöst också såklart men när de gnäbbar sådär blir de lite för mycket!



Nu ska jag springa iväg på Ica och köpa lite O'boy Dark -
sen blir det jobba 16.10 - 21.10. / Emma - en lugn stund.


Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder!

Å grisar, att de inte kan hålla sams! =) Men man kan ju inte alltid vara på bästa humör =) Jobbar bara idag, för imorn drar vi ju åxå till Stockholm, i och för sig inte förrän ca 13, men det kan inte skada att ta det lugnt på morgonen å slippa jäkta till jobbet fram och tilbaka =) Ska duka fram lite mer choklad nu till mina panelister =) Vi hörs! Kram!

2009-11-12 @ 11:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback