Fredagen & kvällen.

Steg upp vid 13 tiden, duschade & fixade på. Sen stökade jag lite, åt frukost & väntade på att Benny skulle komma hem.
Blev middag på Pizzan för övrigt, vilket var väldigt gott - när man inte äter pizza så ofta!
Efter de for vi till Urban & Veronica, satt och surra, kikade igenom fotoalbumen från utlandsredan och fikade. :)
Hon hade för övrigt gjort så fint i vardagsrummet, så ska jag nog också göra när vi flyttar till huset! :) Så finfint..

Nä, nu sitter jag på jobbet & det blir nog en tekopp alldeles strax skulle jag tro. Har sett Idol och sen ska jag väl se om de finnt nå annat att slökika på. Fick nya Ica Kuriren julspecial idag, så jag tog med den - så den kan jag ju också läsa! Har läst ut alla hundböcker nu, så lie klokare har man väl blivit - typ! :)

Ha en bra fredagskväll/natt! / Emma - blir nog lugnt imorgon, hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback