Vilken helg.

Skönt med måndag och ny vecka vill jag lova.
Jobbade ju som sagt onsdag/torsdag natt förra veckan, gick av på fredagmorgon. På lördan' for vi till lse och hälsade på Daniel & Emelie, vi for ut och lunchade och gjorde stan. Sen framemot kvällen började jag känna mig allmänt dålig, var alldeles liggande & spydde om vart annat.
Söndagen var ungefär likadan, men då var magen så tom så de kom bara galla.. det var de värsta jag ha vart med om!
Måste ha åkt på nån sorts vinterkräksjuka eller nå sånt. Det är iaf bättre idag, så det blir att jobba iaf.
Så helgen har vart lugn, hemma i sängen.

Till veckan så jobbar jag mån/tis natt & fred/lörd/sönd natt. Känns som att jag kommer att bo på jobbet denna vecka, men de är aldrig fel!
Nä nu ska jag brygga mig en tekopp och kanske sätta mig ute i solen en stund.

Ha en bra dag! / Emma - älskling, kom hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback