Vi har i det närmaste bott på vägen i helgen.

Ja, verkligen!

Af UgglasI fredags eftermiddag så for vi ner till Skellefteå, skjutsade ner Bennys bror. Så jag hann gå runt lite på Solbacken, handla på Ica Maxi och lite sånt. När vi hade handlat klart inne på Ica och skulle gå till kassan så fick jag order av min älskade sambo att låta honom sköta betalningen samt att packa ner varorna i kassen, så jag gick och väntade vid dörren. När vi väl kom till bilen och hade satt oss så fick jag en present, kan ni gissa vad (naturligtvis inte)? Jo, Af Ugglas senaste skiva! Det är kärlek de, tack älskling, va söt du är! ♥

Jag & hojenIgår så bestämde vi oss för att fara till Umeå och shoppa mc-kläder till mig. Vilket vi gjorde också, hittade (efter ett antal olika provningar av kläder) allt jag var ute efter på Two wheels!
Sen bestämde vi träff med min bror på stan, så vi lunchade tillsammans vilket var mycket trevligt! Efter en god lunch drog vi järnet hem, bytte om och for ut med hojen. Som jag har längtat! =) Så vi var ute och snurrade en 1½ timme. På kvällen blev det att kika på Eurovision song contest, vi lyssnade bara på alla bidrag sen gick vi i säng, alltså kl 23. Eftersom vi skulle upp kl 6 idag.
Men jag vaknade till en glad nyhet i morse iaf, att Norge vann!
För en gångs skull så vann rätt låt!
Nybilen.Anledningen till att vi skulle upp kl 6 imorse var att vi skulle ner till Härnösand,
jag & Benny.
Vi for kl 7 och var framme just före kl 11, tar ändå inte så lång tid att köra. Nåja, vi skulle kika på en bil vi hade spanat in på blocket. Hela färden slutade med att vi tog hem bilen. =) Så nu är vi Saab-körare. Jäkla fin bil, en tidig -02.
Benny körde saab hem och jag fick köra golfen, men de gick kanonfint!
Vi kom hem vid fyra/fem tiden, for till Udal och blev bjudd på middag och nu har vi landat hemma.

Så det känns att vi ha legat ute på vägen mestadels under helgen, man är lite mör. Men vi har haft em mycket givande helg, ny bil, nya mc-kläder och ett fantastiskt bra väder helgen igenom!


Förresten pärlan, Muggen är till
Salu - intresserad? 
Hör av dig!


Länk till annonsen, klicka här.

Nu ska jag slänga mig i soffan, framför tv:n och bara låta kroppen vila nalta!
Ha de bra allesammans. / Emma - tycker om min sambo, så in i glödheta - jag tror den känslan kallas kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback