Tisdag, gårdagen & idag.

Har legat lite på latsidan vad de gäller att blogga känner jag. Men man har väl mycket annat här i livet att pyssla med också än att sitta här dagarna i ända. =)

I varje fall, i tisdags var jag barnvakt en stund åt lillan. Vi satt & ritade och efter de for vi ut och gick, hann bara satta na i vagnen så sov hon.
Så vi gick bort till Jannike, som höll på att fixa och dola i huset - det kommer bli kanonbra dedär tror jag!  Är ett fint område & huset är ju också kanonfint!
Vi fixade med gardinerna & lite sånt.

Igår så var vi förbi en sväng på medan och kollade på möbler, men var som inget intressant där. Så vi var ute och gick mellan kl 11 - 13, då for vi och kikade på lite lampor. Det finns så mycket fint som man skulle vilja ha, man vart? =)

Och idag hade jag som plan att börja putsa fönster, men då kom Jannike & lillan som räddning vid kl 10.30, så jag fick ha lillan en stund idag med, medan Jannike poade på med flytten. Sicken tur man har. =)
Jobbar mellan kl 15 - 20.50 idag, så jag får lov att ta fönsterputsningen imorgon.

Blir Ikea för min del på lördag, har en liten lista på saker jag ska kolla efter.
Benny ska kolla på en bil medans jag är där och shoppar, så vi kanske får köra en ny bil hem. =)
Jajustja, Benny har köpt sig ett skinnställ nu, så nu fattas bara mina mc-kläder!
Vi måste ta oss till stan snart och prova ut några så vi kan börja fara ut och köra - är så himla härligt!


Ha en bra dag! / Emma - snart, snart sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback