Stora lass.

Har just diskat bort hela diskberget, och gett grisarna hö.
Jannike och Isabell kom förbi vid tio, sen kom Karola strax efter. Så vi har här en stund, tog en kaffekopp och sen gick jag, jannike & lillan på Knut'n och kikade, hittade dock inget. Efter de for vi in på Petra's och köpte glass, i stora lass.
Provade en ny smak.. blodapelsin/grape - inget att rekomendera!

Dagens åktur

Och strax ska jag väl ge blommorna lite kärlek i form av en vattenskvätt. Få se vad man mer ska styra upp .. kanske fara en sväng på Ica och kolla in något till middagen. Blir själv som äter hemma ikväll, Benny drar till Umeå & ska se Björn Rosenström. =)
Jag går på helgsskiftet kl 21 ikväll, jobbar inatt, imorgon natt och natten efter den. Sen är jag ledig så vitt jag vet. Men alltid dyker de upp nå. :)

Jajust ja, jag och Benny gjorde en liten avstickare igår när vi var påväg hem från stan. Vi stannade till i Finnfors och letade upp Finnforsrövarnas grotta!
Ganska fräsigt må jag säga, hade smålust att krypa in och kika, men med tanke på min vita jacka så
avstod jag.. ;)

Finnforsrövarnas grotta, stigen upp. Info skylt.Grottöppningen. baksidan på grottan, där de kröp ut.


Nåväl, gott folk! Ha en bra dag, omän det är lite gråmulet just idag. / Emma - lillan kan verkligen charma en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback