Snbbis.

Slänger in ett kort och snabbt inlägg, börjar jobba kl 21.
Idag har jag mestadels bara pysslat, gjort klart välkomst skylten och dolat på.
Benny ha vart nere i Södertälje och är nu påväg uppöver. Han har just kommit till Hudik, så Sara & Stefan var och hämtade upp honom.
Jag längtar så tills han kommer hem, min kärlek.
Ska förresten slänga iväg en beställning på en mycket fin "sak" sen, kanske imorgon eller så, för då kommer den på en vecka. Bild kommer senare.. så håll ut gott folk. ;)

Jag och Marina var en sväng till Arvidsjaur igårkväll, gick på Tjejkvällen. Fyndade ytterst lite, ett linne & t-shirt på Intersport, 2 krukor och navelsmycken på Dollar. Sen så blev de rally på Kammenvägen, på väg hem. ;)

Nä, nu ska jag börja packa väskan sen kila iväg.
Ha det fint! / Emma - här ska jobbas. Saknar min darl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback