Veckan så här långt.

Måndag:
Jobbade en stund mitt på dagen, sen så blev det en lugn eftermiddag hemma.

Tisdag:
Jag och Marina for till Arvidsjaur en sväng, eller rättare sagt så blev det hela dagen. Hade en tid på sjukan, så då passade hon på att följa och "shoppa" i Arvidsjaur. Blevlite nya fiskar och lite annat smått & gott. Var ute och fikade/lunchade med mamma också. =)
Pappa fyllde år idag, grattis grattis.

Onsdag:
Rackarns, inget Bingo denna onsdag heller. Jobbade kväll, men någon gång ska jag väl ändå kunna passa in en onsdag utan jobb?

Torsdag:
Ledig. Benny är på begravning i stan (eller någonstans därikring). Jag har stökat med lite sånt som jag inte hunnit med, typ dammsugat, diskat, bokat tvättid imorgon, vart på Knut´n och fyndat div Gefle-Uppsala Ekeby & Orreforsprylar samt två tårtfat & en gammal teburk! =)
Nu ska jag ta mig en kaffekopp och bara njuta till lite musik.
Ikväll blir det tv, Antikrundan & Unga Mödrar.

Ha en bra eftermiddag & kväll! / Emma - njuter av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback