Strålande väder & typiskt mig.

Som ni kan utläsa av rubrikens första del så är det kanonväder idag med, solen skiner och det värmer ute!
Om vi ska gå över till rubrikens andra del, så menade jag att jag aldrig kan tajma det bra.. Början på denna vecka har jag vaknat allt från 02.00 fram till 08.00 och varit trött senanting, vaknat ständigt varannan timme eller likande tar på krafterna. Nåväl, idag vaknade jag före nio, var pigg så jag steg upp, duschade, fikade & gav djuren mat. Så ringde telefonen och de samtalet resulterade i att jag ska gå ut och jobba natt inatt & imorgon natt också. Varför kunde jag inte somna om imorse?? Skulle ju verkligen ha varit behövligt, men jag får ta en powernap vid fyratiden så jag då orkar med natten!
Känns bra iaf, att på dessa två dagar få in 20 tim/nattOb, passar bra eftersom jag ska till Umeå direkt efter att jag har gått av nattskiftet på fredagmorgon kl 07.00.

Just nu sitter jag iaf och dricker kaffe, det blir så mycket godare när man brygger! -Njuter..
Benny kommer hem vid tretiden, så vi hinner ju ses sn sväng innan jag far. Sen imorgon hinner vi ju som inte ses nå, jag kommer hem & han ha farit på jobbet. Nåja, lite uppoffringar får man lov att göra.
Syrran har förresten anlänt till Sverige nu, dom kom i morse vid åttatiden tror jag att de var, efter att ha spenderat hela två veckor i Thailand. -Vi längtar efter att få se nå kort!

Och så ska jag avsluta detta blogginlägg med att göra alla medvetna om att det finns en människa på denna jord, livs levande och hans personlighet är sprudlande och så färgstark.
En jord, ett hem, ett liv utan denna männsika skulle vara som universum utan dess hemligheter.
Det skulle inte vara det spännande äventyr som jag varje dag vaknar upp till, det skulle inte vara flower power i magen  varje gång jag tänker på hans namn.. Det skulle helt enkelt inte gå. 
Därför säger jag detta med en k'änsla så stark, en känsla som skulle kunna flytta berg om det så vore;
- Benny, jag älskar dig, just precis för den du är! Du är mitt allt älskade du.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback