Söndag - snart är helgen över.

Har jobbat riktigt hela helgen känns det som. Benny var ledig fredan' men jag jobbade kväll, sen så jobbade jag 11-20.30 igår och idag så jobbar jag 6.50-21.10, så jag har som mest bott på jobbet denna helg! Vi har det rätt körigt just nu, men så brukar de ju vara till & från inom vården, vissa perioder!

Annars då? Ja, jag har som inte hunnit/haft ork till att göra så mycket annat efter jobbet. Blev dock glatt överraskad när jag kom hem i fredags, Benny hade köpt en bukett röda rosor till mig & så hade han med sig go'fika också! ♥
Blev natrligtvis jätteglad över blommorna, inte alla dagar man får det! I love him, with all my heart!

foto EmmaFoto EmmaFoto Emma

B's bror åkte in med ambulansen till stan igår eftermiddag, men de verkar då vara bättre med honom idag, han har då fått komma hem efter observationen i stan! -Så krya på dig!
Hann se melodifestivalen igår, och jag blev lite missnöjd över att Af Ugglas inte vann, men vinnaren var dock min nr 2, så det var väl Ok måste jag säga, bara inte EMD eller Måns vann så var jag nöjd! :)
Idag är det ett underbart härligt väder ute, 4 plusgrader & strålande sol, inte ett moln så långt ögat kan nå!
Benny & Marina är och åker snowboard och jag jobbar (fast nu har jag timmar). :)

Annars har jag inte så mycket mer att tillägga för stunden, de var min helg i stora drag!
På återhörande! / Emma - kan man verkligen ha det så bra som jag & min sambo har? Vi är lyckligt lottade i livet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback