Kreativ idag med.

Vaknade tidigt idag, av vissa skäl, redan kl 8.00!
Tur att jag har min svärmor så nära, för det var rätt obehagligt på morgonskvisten. Men nu är det lugnt igen.

Nåja, eftersom jag redan var uppe så passade jag på att göra klart påskkransen av riset som jag fick av mamma och pappa när vi var förbi där i lördags. Så nu är den färdig och pryder våran dörr.

  

Sen så har jag dammsugat och stökat lite. Ska strax iväg och jobba några timmar.
På tal om jobb, jag skickade in en jobbansökan igår.. håller tummarna, skulle vara enormt skönt om jag fick det! Ingen skulle bli gladare än jag! =)
Jobbar imorgon med, natt. Jag tycker de är så skönt att jobba natt - det trivs jag verkligen med!

Fick förresten hagen igår, vilken enorm pjäs må jag säga. Kommer bli kanonbra till sommaren. =)
Nä, nu ska jag ta en kaffekopp och bara känns lugnet ett tag.

Ha en fortsatt bra dag allesammans. / Emma - stay with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback