Källan Spa.

Helgen har varit helt underbar!
Jag & Benny har tillbringat hela helgen på Källan.
Vi for dit lördagmorgon, började med att äta lunch vilket var magiskt gott - salladsbuffé & lax!
Sen blev det spabehandlingar: Bodyscrub & klassisk massage. Jag fick även ansiktsmassage.
Så otroligt skönt, man känner sig verkligen som en ny människa.
Efter våra behandlingar tog vi oss ett dopp i poolen och sen blev det eftermiddagsfika. 
Spelade lite schack och slappade fram till middagen som serverades kl 18, underhållning under middagen & kvällen var Irländsk afton med O´Grejdi. Det var en fantastiskt god middag, filé och potatisgratäng och även nu en jättegod salladsbuffé!
Sen började ju kvällen nå sitt slut, men det var en fantastiskt trevlig dag med god mat & härlig kropps- och själavård!
Och idag, söndag, så åt vi såndär god hotellfrukost och sen checkade vi ut.

Vi har hunnit vara förbi hos Marina på Kammen, grattade henne i efterskott eftersom hon fyllde år igår.
Vi ska till Arvidsjaur till veckan och shoppa lite, Marina, jag & muggen. ;)
Sen så skulle Mona komma om hos Marina till veckan och fixa frillan, så nu ska hon få passa på att klippa mig också, eventuellt göra några slingor men jag har inte bestämt mig ännu.. kanske det bara blir klippning denna gång!

Nä, nu ska jag sätta mig ser och skriva in mina jobbtider till veckan sen blir det att kela med grisarna lite! :)

Tjingeling! / Emma - "Vänskap är en själ som tagit bostad i två kroppar"-Aristoteles.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo precis. Jag har sånt där toa-lätt till mina kaniner, fast bara i deras toa. Annars har jag bara hö i botten just nu. Jag testade ju ha kutterspån ett tag men jag tålde inte det så bra.



jodå bara fint med mig och min lilla familj :) Hoppas allt är bra med dig och din lilla familj också ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback