Fredskalla, Nitendo DS och Twilfit!

Fredag idag. Jag jobbar kväll, dvs börjar inte förrän kl 16.10.
Jobbar hela dagen imorgon, kl 11 - 20.30, efter det blir det nog bara att ta det lugnt hemma, jag & grisarna. Benny ska evenuellt till stan imorgonkväll och dra nån' krogrunda med bror sin!

Benny var ju på begravning igår, kom hem vid sjutiden (mitt uppe i Unga Mödrar) som jag & Marina förövrigt att och såg!
Han hjälpte henne med lite läxor och sen for vi och lämnade golfen i Udal. När vi kom hem hade jag ett paket som väntade på sängen..
Öppnade det och fann ett set Twilfit underkläder! Supersköna men framför allt så var de superfina! Min älskling, jag har sagt det förr men jag säger det igen - Jag älskar verkligen dig!
 De var sött att få ett paket bara sådär, på en torsdag..♥

Sen så hade han köpt med sig 2 x 55L Toa-lätt också, så nu har vi 185L toa-lätt, de ska väl ändå räcka ett tag?
Jajust ja,  nu har vi en ny familjemedlem. Han är svart, blank och fängslar en direkt! Jag pratar naturligtvis om Nitendo DS. Det är faktiskt lite knepigt ibörjan vill jag erkänna, man är inte van med touchskärm, men de är förjäkla roligt!
Sen så var jag tvungen ta en bild på min fredskalla, som blommar så det sjunger om det! Är faktiskt lite stolt över att jag har fått den att blomma. -ler nalta!

-Fredskallan.


-Omslaget med dess innehåll.
  
  

-Nitendo DS.




Simma lugnt! / Emma - Kärlek stavas Benny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback