Förra veckans bravader.

Ny vecka.
Förra veckan var hektisk, jobbade natt (som jag trivs utomordentligt bra med) gick av sista passet fredagmorgon kl 07.00 och klockan 08.00 kom mamma & pappa och hämtade mig. Då bar det iväg till Umeå för shopping & för att gratulera min bror, det blev fika på stan & middag på Kina.
Den dagen hade jag vart vaken hela 37 timmar.. jobbar (mycket springande fram & tillbax) sen springande på stan. Så när jag kom hem kl 23 så var jag helt slut & färdig, men hade haft en mycket trevlig dag & hittade för en gång skull lite nya tröjor. =)
Lördag blev det att fara till lse, till Erik & Petra.
Benny, jag, Inga-Lena & Marcus åkte mugg dit. Vi hade riktigt roligt, vi blir som ett heltokigt gäng när vi umgås. =)
Sen bar de iaf av till Hotellet, där jag förövrigt träffade efterlängtade Elin. =) Nåja, vi var iaf hemma igen vid tretiden, trötta men nöjda över kvällens bravader. De är så himla roligt att dansa loss..

En (av alla) scen(-er) från lördagskvällen, grabbsen har klätt upp sig och är redo för att möta världen..



Igår så badade vi grisarna iaf, så nu är dom jättelrviga & fina, luktar riktigt gott. Men dom var rätt så sura igår, efter att vi hade tvingat ner dom i badet. Så dom låg bara och sov resten av kvällen, det tar på att bada säg. =)
Idag har vi haft vaktmästarn' här, han ha fixat med toan ännu en gång.. hoppas att den fungerar ett längre tag nu! Man blir lätt irriterad när sakerna inte fungerar.
Nåja, Benny jobbar eftermiddag i veckan, så de passar bra att jag jobbar natt - då kan vi sällskapa lite under kvällen. -ler!

Nu ska jag tina lite köttfärs, det blir lasagne till middag!
Ha en bra dag! / Emma - låt de bli sommar snart, jag längtar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback