25 mars 2009. Tre år.

Solen skiner idag, precis som då, den värmen så skönt mot kinden..
Jag blundar, lutar upp huvudet mot himlen - jag känner värme och doften av vår!

Natten mot den 26 mars för nu tre år sen.

Det är en härlig vårdag idag. Det är även idag, för exakt 3 år sen som Kenneth dog. En människa som jag höll varmt om hjärtat, min dåvarande pojkvän.
Känslorna är blandade inför denna återkommande dag, årsdag.
Jag har kommit över det bittra att du faktiskt är borta och över att du bara lämnade oss så oförväntat. Jag kan se tillbaka och minnas - glädje.
Jag vet att du kan känna våren likväl som jag, jag vet att du upplever den likväl som jag. Jag vet även att du hade velat vara på rätt sida för att uppleva allt detta.

Såret har läkt men ett ärr finns kvar, det kommer blekna med tiden men det påminner om vad som hände dendär gången, dendär natten i mars år 2006..

Jag tänker på dig idag.
Sov gott! / Emma - livet kan ta en helomvändning. Det gjorde ditt men också mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback