-Kreativiteten spirar.

Idag har jag gjort lite dittan och dattan.
Jag & Benny var på Petras' och lunchade/fikade på förmiddagen. Sen så for vi till Udal för att fixa med en mobil, så det blev kaffe där också. Mina svärföräldrar höll förresten på att riva ut köket när vi kom, de kommer nog bli bra när de är klart! =)
Sen så for vi hem, jag gick och handlade och med hem följde en blomma.
Så jag började plantera om den, sen så hade jag ju farten inne så då satt jag om tre andra när jag lix var på G.

   

Fick även en liten överraskning med posten, för någon månad sen hittade jag ett IKEA family kort, så jag skickade in det som upphittat. Och idag fick jag ett brev från IKEA, som tack för att jag hade skickat in kortet så fick jag ett pressenkort - 50 kr. Så det var ju som lite roligt ändå, hade då helt glömt bort det!


Ikväll blir det att slappa i soffan med lite korsord, jag har som blitt fast i dedär efter att jag börjat jobba natt! =)


Jobbar förresten natt imorgon och natt på söndag, tog ledig lördagnatt eftersom vi ska till Malå/Arvidsjaur.
Nåväl, nu ska jag vara lite social med småen våra.. Sen kanske det blir en kvällspromenad, det är ju så härligt ute!

Ha det bra allesammans. / Emma - humöret på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback