Växlande sol.

Tisdag idag.
Var till stan igår en sväng med Jannike & lillan, som skulle storhandla. Sen jobbade jag några timmar under kvällen.
Idag har det varit växlande sol och regn. Men när solen väl är framme är det så himla härligt att vara ute.
Efter middagen (som idag bestod av vårrullar, wook & ris) så bakade jag en hallonpaj, mycket enkel & blev supergod!
Robban kom passande till fikat, så han hann få sig en kaffekopp & en pajbit han med. :)
Sen for jag & Benny ut och cyklade vår sväng på 7.6 km (vi var duktiga i söndags också, 7.6 km).
Och nu ligger han och sover, eftersom han har förmiddagsvecka i veckan. Själv ska jag till Arvidsjaur imorgon, ska till tandl. och dra en visdomstand... smärta! :s

Ajaj..

Sen ska jag även in på Expert och införskaffa en ny kamera, en liten smidig en som man kan ha med sig utomlands.
Sen lär de bli järnet hem, för kl 18.30 ska vi på bio - Terminator - Salvation! :)

Börjar förresten på mitt sommarschema till veckan, fick natt som jag ville! :)
Det kommer bli en toppensommar!

Nåja, nu ska jag sätta mig och glo på lite tv, sen lär de bli sängen!
Ha det så bra allesammans! / Emma - lite gruvensamt inför morgondagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback