Tisdag - bara 3 dagar kvar. =)

Tisdag idag, japp.
Steg upp tidigt (för att vara mig), utfodrade både grisarna & mig själv med frukost.
Sen kom en av mina absolut bästa svägerskor, den yngre upplagan, Marina, för att hjälpa mig med att få nå slingor i den mörka kalufsen.  Har just tvättat ur det och väntar nu med spänd förväntan på hur det ser ut (har en turban på skallen så det ska torka snabbare).


Resultatet. :)

Få se om det blir nå lse i eftermiddag, benny skulle sluta vid fyra så vi får se om vi hinner/orkar. Annars, ja, snart är det fredag och de ska bli himla skoj. Har sett framemot denna helg så länge nu känns de som. Då drar vi uppöver, över helgen! ♥

Nä, nu ska jag starta kaffekokaren sen kolla till läget under handduken på huvudet!
Ha en fantastiskt bra dag! / Emma - mycket som händer just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback