Fredag.

Så var det fredag, men de kunde ha fått vara söndag istället. Ha jobbat konstant kväll denna vecka, jobbar ikväll med, en delad imorgon och sen är jag ledig på söndag! Då ska jag njuta, för på måndag börjar jag på sommarschemat. Var upp på kommun idag och fick det, såg ganska tufft ut vissa veckor..
Nåväl. Var till arvids i onsdags, drog en visdomstand. Tog 40 min att dra ut den.. så jag var rätt slut & färdig när jag kom hem mot kvällskvisten!
När jag kom hem så for jag & min älskade sambo på bio, Terminator - salvation, den var faktiskt riktigt bra!
Inte att förglömma, var ju in på Expert och köpte en ny kamera i onsdags också, vill inte ta med mig systemkameran när vi far utomlands så jag köpte en liten, smidig Casio EX-Z100. :)

Idag har vi rätt härligt väder (om man bortser från de mulna molnen), 17 grader och de känns att de är något varmare i luften.
Är inte så mycket spännande just nu i mitt liv, det mesta kretsar kring jobb och mer jobb.
Nu ska jag brygga mig en kaffekopp sen sätta mig på balkongen en stund & läsa lite.
Ha en bra dag! / Emma - mycket just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback