Det blev..

en sväng till Arvidsjaur igår, jag & Benny vaknade så tidigt och kunde inte somna om, så vi tog taxen och for till mamma och pappa en sväng. Blev en vända på dollar också så klart. Träffade Tina också, det var perfekt - fick köpa av dom en säck med hö till Bosse & Cayenn. :)
Sen blev det middag hos svärföräldrarna när vi kom hem. :)
Restan av kvällen spenderades i soffan, med lite popcorn & Transporter 3.

Idag är det pissväder, hörde lite muller nyss.. Ska fara och hämta ut bilen just efter fyra i eftermiddag sen blir det middag & sen börjar jag jobba kl 21.
Jobbar för övrigt hela midsommar, men det är ju natt så jag går ju inte miste om nå precis! Hinner till och med äta middagen hemma. :)


Nu ska jag vara lite trevlig med min älskade sambo innan han far på jobbet.
Ha en bra dag! / Emma - regn och mer regn..


Blev ugnsstekt kort till middag, med lök, äpple & tomat samt hemmagjort potatismos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback