Tisdag!

Regnade friskt kl 03.30 imorse, var upp och skjutsade Benny till Udal så att jag kunde ha bilen idag, for nämligen oanmäld till Arvidsjaur. =)
For halv nio imorse, det regnade bra då också. När jag kom till typ glommers så slutade det regna, härligt!
Så vid halv tio väckte jag upp mamma & pappa, som inte visste att jag skulle komma förbi. Dom trodde det var nån försäljare som stod & plingade, så dom höll på att inte öppna först! =) Dom kom ju hem från Hudiksvall inatt, så dom trodde att dom skulle få sovmorgon idag, men icket!
Vi fikade frukost & sen for vi ut på samhället. Hittade lite smått..  dl mått, ett fat, hårtork, gardiner, foder/vitaminer, plåtställ och lite till.
Sen var ju huvudmålet att göra ett nytt pass eftersom mitt galma (som jag gjorde -05) inte verkade så "trovärdigt", har ju blitt mindre knubbig sedan dess och så.  Nu har jag iaf ett nytt som är på G, så nu kan vi åka utan att behöva oroa oss om jag ska bli kvar i utlandet eller ej.. att dom inte skulle tro att de var jag på kortet! :p
Kom hem kl 17, skulle plocka upp Benny i Udal och så blev vi bjudd på middag, shysst! Fick även se deras nya kök, de kommer att bli fint! Golvet som dom har lagt blev kanonfint!

Lite bilder på några av fynden från idag:
nytt diskställ. fatet 
        • Diskstället, passar perfekt.                                              • Fatet & måtten.
vitaminer hårtork 
                    • Vitaminer/foder.                                 • Hårtork m. kallinställning.      
gardin
Gardinen.

Nu ska vi bara slappa framför tv:n ett tag!
Ni får ha en bra kväll! / Emma - trevligt att träffa mamma & pappa, var ju någon vecka sen.. eller var det bara en? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback