Svalare luft att andas.

Idag är det "bara" 23 grader, skönt med lite svalare luft!
Jobbade natten mot idag och de var lugna puckar hela natten - skönt!
Igår under förmiddagen så var vi och kikade på ännu ett hus förresten. Tomten var fin, men huset behöver en Extreme Makeover, skulle ju vara skönt att hitta nå som man slapp renovera de första man gör innan man flyttar in.
Nåja, vi sitter då inte i sjön, så det kommer när det kommer! :)

Idag har vi hunnit:
• Tvätta,
• Köpt en ny patron till Soda streamen,
• Varit förbi Jannike, Tobbe & lillan,
• ätit glass med melon & jordgubbar
..och nu har min andra hälft farit iväg på jobbet och jag har inget bättre för mig, så jag ska ta och sätta mig på balkongen ett tag.. njuta av solens strålar. :)
Jobbar inatt med, och imorgon när jag går av ska vi mest troligen till stan en sväng. :)

Ha en bra dag/eftermiddag/kväll! :) / Emma - kärleken till sin andra hälft är det bästa man som människa kan uppleva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback