Mystik & romantik.

Igårkväll möttes Benny av en mörk lägenhet när han kom hem vid midnatt.
Endast stearinljusens sken lyste och Winnerbäck sjöng i bakgrunden.
Han fick följa stearinljusens sken, ut till balkongen där detta väntade:
kvällsfika kvällsfika på balkongen 
Vi satt & drack te, åt mackor & bara myste! Var så härligt i luften igårnatt, det började skymma lite så ljusen gjorde av sig ett mysigt sken! Vi hade det riktigt mysigt¨, ljusen, musiken & temyset gjorde stämningen så kärleksfull och vi var nog dom enda som var vaken då också! Det är skönt att få en egen stund sådär med varann..

Och när min älskade sambo kommer hem ikväll ska han få blå chessecake och kaffe.
blå cheesecake


Var ute ett tag med bosse & cayenn på gården, och då kom våran granne ut för att se hur mycket dom hade vuxit sen sist hon såg dom. =) Vi har söta grannar vi.



Nä, nu ska jag fixa kaffet, sen är det bara att vänta på att klockan ska bli 21.00, då går jag på mitt helgspass.
Ska bli himla skönt att gå av på måndagmorgon - ledig fram till onsdagkväll. Jobbar onsdag/torsdag natt sen helledig helgen! Nice, nice!! Då ska de njutas.

Ha en bra kväll! / Emma - Benny är mitt liv. Han är verkligen det & har verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback