Ikea och Norsjö Beach.

Gick av mitt pass i onsdags, kl 07.00.
Så vid kl 14 åkte jag till Arvidsjaur i förhoppning om att få mitt pass, men polisstationen där har bara öppet tisdag/onsdag - så muppigt!
Så inget pass denna sväng. Sen så var jag och mamma ut på samhället och handlade lite och efter det blev de go'middga! =)
Vid niotiden mötte jag upp min älskade vän Ida, så vi tog en promenad! Det var percis som "förr i tiden"! =)
Sen blev de ju en ragg också, inte att förglömma. Nejmen det var verkligen trevligt att träffa henne igen och skvallra lite. ;)

arvidsjaur
Jag & Ida for upp på lillberget och fotade Arvidsjaur by night.


Torsdagmorgon kl 07.00 bar de iväg till Haparanda & Ikea. =) Det var smultert att gå & strosa där. Blev inhandlat lite småsaker alltmest.. möbler blir någon gång när min käre sambo har tid att följa med. =)
Sen så hittade jag äntligen två par Keroskor, som passade kanonbra! Toppenköpet på hela dagen tror jag bestämt!
Vi stannade till i Deppis när vi komme hem och sen blev de lite kvällsfika hemma innan jag satte mig i TAXen och körde hem!

pappa köttbullar såklart. :) mamma
Jag, pappa & mamma åt naturligtvis köttbullar till lunch, vad annars? :)

efterrätt skorna globen i kalix
Efterrätten efter köttbullslunchen blev cheescake. Skorna som var dagens Bästa köp, samt globen i Kalix. :)

banan choklad hallon
Fikat när vi kom till Lule vid sjutiden på kvällen. Det var bra med en liten sockerkick då vill jag meddela. :)


Kom hem vid kl 00.30, träffade Steve & Molle som så lägligt skulle hem efter att ha vart på öltältet. Så jag fick köra Molles Pontiac.. Krävdes en kudde baki ryggen för att jag ens skulle nå fram till pedalerna,  my god säger jag då bara, när man inte är van vid automat, trodde jag skulle få motorstopp mest hela tiden! haha..
Men,men blev iaf sängen för min del kl 01 och de svar skönt vill jag lova!

Idag har vi hunnit vara ute en sväng, de är ju Norsjö Beach så vi har kikat lite på när dom spelar beachvolley. Mötte även upp Jannike, lillan & alva. Lillan var nog sugen att vara med och kasta bollen när dom spelade - sötungen! :)
Nu är iaf Benny uppe på Brännlia' och jag ska strax pinna iväg på jobbet! Suck, att man ska jobba en sånhär helg. Nåja, jag kommer nog vara piggast på söndan' omän jag har jobbat. =)

lillan
Lillan idag, sitter och kollar på när barnen leker i hopptornet. :)


Och ett stort Grattis till Petra som fyller 29 år idag! :)

Ha en bra kväll & helg allesammans! / Emma - det var härligt att få sakna och längta efter min sambo, och ännu härligare att få krypa ner utmed honom igår när jag kom hem.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jo, bilden på nagellacket var från parken på Solliden på Öland. Där kungafamiljen bor på sommaren. Jag har inte varit inne på msn än, sitter vid fel datorn, men ska logga in på den stora å kolla in adressen sen, tack! Dags att sova strax å ladda inför en IKEA å Sundsvalldag imorn, skoj =) Vi hörs, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback