Ihopplocksinlägg.

Är ledig fram till torsdag morgon kl 7.
Gick av imorse, så jag sov till fram emot tvåtiden.
Klädde mig och for på Knut'n, hittade en perfekt "sovkoja" till grisarna, eftersom dom mestadels hade ätit upp kartongen som dom har haft under helgen. =)

 

Sen så var ju mamma & pappa förbi igår morse på en snabb kaffekopp. Dom var påväg till Hudiksvall och imorgon åker de till Dalarna, allihopa, utom jag & Benny, för vi jobbar. De ska iaf fira mamma & fara och se Robert Wells i dalhalla.
Hoppas han är bra och att dom får trevligt!
Vi fick förresten ny stekpanna & kastrull, i teflon, det var tacksamt - inte roligt att lägga ut pengar på sådana måsten.
Sen fick jag en ny gardinkappa också, så få se om jag tar mig tid nu i veckan och hänger upp den i köket. 

Fick förresten ett sms för ett stund sen, där följande stod:
"Jag ville bara påminna dig om att du är världens bästa flickvän"!
- Så just nu går jag bara och är just det, världens bästa flickvän, till världens bästa sambo, livskamrat & pojkvän! ♥
Jag trivs så himla bra med dig och vårt liv tillsammans älskling! Du får mig att le, oavsett hur min sinnesstämning är!






Jag älskar dig hjärtat!

Ha en bra kväll! / Emma - glädje i hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback