Onsdag.

Steg upp i tid imorse. Följde Jannike & lillan på babysim, efter de for vi på Petras å mötte upp Benny och lunchade.
Sen blev de kaffe hos Jannike. Vi gjorde även en beställning på några av årets hetaste sommarkläder. =p
Lilla har ju lärt sig att ta sig fram på alla 4 nu, så jag fick bevittna när hon kröp! Stora tjejen!
Fram emot tvåtiden for jag förbi på knut'n och fyndade lite, sen bar de iväg hem. Diskade undan och gjorde middag, blev lasagne - gott!
Ikväll blir det att se lite tv och lägga sig i tid! Ska plocka bort allt i köket imorgon, så vi kan börja förbereda med att spackla & slipa innan lördag! =)  Ha en bra kväll! / Emma - mätt.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Du får mer än gärna följa fler gånger! :)

Har inte hört av mig idag. Tobbe fick ha sovmorgon idag sen la jag mig och vila vid mitt på dagen. Vi får ses någon annan dag!:) /KRAM

2009-02-01 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback