Måndag - ny vecka.

Så var det måndag igen, en vecka helt i vardagens tecken, inga fler röda dagar!
Jag och Benny ha vart förbi hos Jannike & Isabell nu på förmiddan', dom har fått en sån fin & rymlig lägenhet nu! Och på torsdag måste vi förbi där också, för då får dom ju lillen. =)
Om de är bra väder imorgon (dvs att de inte regnar eller snöar) så blir det Arvidsjaur för jag, Jannike & lillan, shoppa på dollar! =)
Dom ringde på förmiddagen från Bema, så nu har jag mer jobb i veckan, känns bra. Ska ut och jobba ikväll, börjar 16.10!

Jag har förresten slängt iväg en beställning på
Ellos.se, och det som kommer hem till mig inom en snar framtid är denna smarta förvaringshylla, som ska få sin plats i hallen! Ett toppenklipp!


Nu ska jag gå och ge Marsvinen lite kärlek!
Ha en bra dag allesammans! / Emma - Benny och lillan tränade som attans på att krypa idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback