Kort sammanfattning.

Fredag 16/1:
For till stan, shoppade massa fint bla en bommulsklänning i gammeldags' rosa, en tröja, ett linne, bro till grisarna. Och Benny hittade betongborrar!
Sen åt vi gott, grillbiff/kebabbtallrik. Mums! Efter de for vi till Robban och fikade, innan bion skulle börja.
Kl 21.00 var det bio-time - "Benjamin Buttons otroliga liv", det var nog de bästa 2.47 timmars bio jag sett! Rekomenderas stenhårt!!

Lördag 17/1:
Var vaken sen kl 02 och sprang mellan toan och sängen - magsjuka x2000! Usch, har aldrig vart så slut och färdig. Fick inte behålla någonting av vad jag åt och de ledde till utmattning och att jag sov hela lördagen - och hela natten mot söndag, så nu ska man väl vara utvilad??

Söndag 18/1:
Yjippi, jag har fått behålla allt jag stoppat i mig idag! Känner mig piggare och på bättringsvägen. Lite halvslö hela förmiddagen men nu på eftermiddan' fick jag tillbaks energin. Har till och med badat grisarna. Dom gillade det.

Benny har vart en "alliallo" i helgen, han har hämtat vatten, hämtat cola, hämtat saftsoppa, stökat bort, diskat, lagat mat, handlat, stoppat om mig i soffan - i sängen, tagit hand om grisarna - fiskarna. Han har varit fantastiskt underbar. Vad skulle jag göra i dessa lägen om inte du fanns hos mig? Vad skulle jag göra om du inte alls fanns? Jag är tacksam gör att du finns, och gör mig lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback