Igår lördag.

Steg upp i ottan igår, fikade frukostoch for till Arvidsjaur.
Stannade först upp hos marianne och fixade mina glasögon sen for jag hem till mamma och pappa, fikade en tekopp innan jag och mamma for ut p åsamhället. Vi hann nog med alla affärer, alla som var värda att hinna med vill säga. :)
Från våran shoppingrunda fick jag med mig bla 15 fiskar, 2 växter, saltsten till marsvinen, en saffransglögg, en vas, svarta/bruna dekorationskvistar, tandkräm, tvål och lite till. Inte illa. Mamma fick med sig en jättefin tröja från Mimmis och en amaryllisvas.
Nåja, sen for jag och hämtade Ida, det var år och dar' sen vi sågs, så vi for på Greya och fikade och surrade om allt från himmel till jord. Det var riktigt roligt att träffa henne igen. :) Så nu hoppas jag att hon är ledig till veckan så vi kan göra Lycksele tillsammans. :)

Jag och Benny såg en rätt OK film igårkväll när jag kom hem, "The eye", jag skulle inte vilja se den ensam..

Jag jobbar idag, börjar om en timme. Benny har farit för ett tag sen, han skulle följa sin bror till Luleå. Jag gav som förslag att han skulle shoppa lite, men inte de. =)
Nä, nu ska jag ta en kaffekopp och känna lugnet före stormen. ;)
Ha en bra dag allesammans. / Emma - det går ju riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback