Gäller att passa på.

Benny skulle stiga upp i tid idag han jobbar förmiddag imorgon, så han kan sova ikväll.  Jojust, han snoozade tills min väckare ringde kl 9. Sen fick jag ett sms just efter och då blev de brått upp. De var jannike som behövde barnvakt åt lillan, och jag var ju inte sen. =)



Dom ska flytta så då har vi henne medan dom flyttar & bär. Just nu sover hon..
Och Benny är och plogar, de har snöat och de håller i sig ännu. Men vi slipper ju tänka på nån middag idag iaf, det blir palt hos svärföräldrarna. Alltid uppskattat att slippa tänka på middagen..

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan en stund och glo på lite tv, sen se om den lilla vill vakna.
Ha en bra dag allesammans. / Emma - de kom ett spöke igår med posten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback