Fartfyllt.

Så har en fantastisk helg dragit förbi.
Vi var ju till Piteå i lördags, med firman. Jag och Benny åkte med Conny & Sosa dit, dom hade även med sig lille Zeb. Hann shoppa en tröja innan vi åkte tillhavsbadet. Väl framme checkade vi in på hotellet sen blev det äventyrsbad under förmiddagen. Senare på kvällen var det mat & show i Skeppet. Det var verkligen jättebra, dom showade hela tiden under middagen - att de orkade hålla igång.
Det var en riktigt trevlig helg! =)

Idag har jag vart och tagit ut tapeter och diverse saker som behövs för omtapetsering. Vi kommer att tapetsera om på lördag och det ska bli tokspännande, så som jag har längtat efter dessa tapeter. =)
Jajustja, de blir nog varken Haparanda (Ikea) eller Arvidsjaur i helgen, som planerat. Vi kanske får bilen såld imorgon, så helgen ska vigas åt bil-letning.
Så ikea får vänta en vecka till isf!
Har tagit kort på nå nyförvärv, hyllan, de omsatta blommorna (för den intresserade) och mitt nya fynd för idag - JIE-trollet. Värsta klippet, för en 10:a! De är fynd de.. För er som inte är så insatta, så är JIE inte det billigaste märket. Det gjorde min dag.




Sen fick jag ju ett trevligt samtal under eftermiddagen, min käre vän Sebbe ringde och de var mycket trevligt att höra av honom! Vi hörs så sällan av, men när vi väl gör det kan vi prata i timmar. Så nu har vi gett varandra lägesrapport om vardagen från norr till söder,  jag ska bli bättre på att uppdatera och slå en pling. Vi har inte träffats på väldigt länge, det är ju nästan skandal! Nåväl, vi kanske ses förr eller senare. =)

Nu ska jag ta en titt i frysen, kolla om det finns någon glass kvar. För isf blir det kaffe med glass och violströsselalldeles strax!
Ha en bra kväll! / Emma - snart ett nytt kök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback