Vi kan dedär med att ta vara på de små stunderna.

Jag och Benny har haft en mysförmiddag kan man säga. Bara myst, druckit gott kaffe & fikat en semla.
Vi kan dedär med att mysa vi. Nu har han farit iväg på jobbet och kommer inte hem förrän inatt någon gång.
Nåja, sen städade vi grisarnas lgh, jag räknade ut att de går ca 30-40 l strö när vi byter, har ännu inte kommit mig för att ringa dendär kvinnan som hade kutterspån.. som sagt, en hel sopsäck för 60:- är inte så farligt om de nu skulle funka. Jaja, vi får se hur vi gör. Ströet är ju rätt så bekvämt, inget damm & de luktar inget.Så vi kanske kör¨på de iaf, kosta va de kosta vill bara de är bra.
Det är toppväder ute idag, -3 grader & strålande sol! Jag börjar jobbet kl 15 till 20.50. Kanske blir det en kvällspromenad då eller så kanske jag påbörjar mitt projekt i sovrummet. =)

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och se lite skidor innan jag ska rusa iväg till jobbet!
Ha en bra dag allesammans! / Emma - Mr B gör mig lycklig. ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

kutterspån brukar dock vara mycket mer dammigt än det man köper på djuraffär. Men det går ju alltid testa. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback